Saturday, February 9, 2019

Secretele #pezoutlaw #hollywood

Pe 22 noiembrie, secretul meu a fost dezvăluit din nou, m-am uitat în jos și un copil vechi de 3-4 ani mă privea cu uimire.
Secretul meu este că pentru o lună în fiecare an sunt Moș Crăciun pentru fiecare copil foarte mic care mă vede.
Totul a început acum 20 de ani, când părul și barba s-au transformat în alb.

Copiii foarte mici care cred că sunt Moș Crăciun este ceva ce încerc foarte mult să nu mai pierd.
Aproximativ un deceniu în urmă, Kathy a trebuit să-mi dea un șuierat ascuțit pentru că mi-a lipsit faptul că un copil mic se uita la mine și voia o îmbrățișare, m-am simțit groaznic pentru că eram atât de mare despre mine încât nu l-am văzut.

Ieri un copil foarte mic a aflat că Moș Crăciun are și cai.
Cea mai frumoasă clipă a fost atunci când m-am uitat de la hrănirea Busta calului.
Copilul stătea singur singur la colțul depozitului, cu mâna în aer.
Când l-am observat, el a început să răsucească rămas bun.

Ce moment minunat, singurul copil care așteaptă momentul să-și ia rămas bun de la Moș Crăciun.
Da, în fiecare an, timp de o lună, nu sunt Pez Outlaw sau Steve, sunt Moș Crăciun și nu le voi lăsa jos.
Chiar mă strec la o pereche de Ho Ho Ho înăuntru.

Nu ați trăit până când un copil mic vă privește cu uimire și singura răsplată pe care o doresc este să vă salutați și să vă jucați rolul în imaginație.




Foto Bombează această fată săracă în timp ce lucrează parbrizul meu de curățare a parbrizului . pozele 1.00 dolari
Mi-a trecut prin minte că ar trebui să facem una dintre aceste egoiste cu toți cei care vin aici.
Ar putea fi versiunea noastră de karaoke carpool (nu ar trebui să existe un i în asta?), Ca tipul de pe televizor nu.

Aseară am venit din afară.
Kathy a spus: Este cineva aici? Te-am auzit vorbind cu cineva acolo.
Nu, dragă, tocmai vorbeam cu 3 opt pachete de sifon.
Mi-am avut mănușile grele, așa că am degete de grăsime, făcând aproape imposibil să aleg pop-ul de lucrurile sale din plastic, stimulând o conversație viguroasă cu pop-ul de sifon.

Bine atunci. Da, vorbesc cu cai, câini și sticle de sifon.
Dacă aș fi fără adăpost, cred că aș fi tipul ăla.
Acest lucru poate avea ceva de-a face cu această regulă în jurul valorii de aici, că dacă sunteți ocupat, este bine să continuați să mergeți în timp ce vorbesc. Regula mea.

Kathy spune că vorbesc foarte mult.
Cred că dacă e adevărat, o fac din apărare.
Vorbesc să mă distrez și să mă gândesc la lucrurile care mă deprimă.
Există multe lucruri în viață, în general, și viața mea în mod specific, care poate duce la depresie.
Trag liniile de luptă cu cuvântul meu și cu imaginația mea.

Asta e apărarea mea pentru a sta singură afară, având o conversație cu 24 de sticle de sifon.
Cum am făcut? Ai cumpărat-o?
Adevărul trist, toate acestea sunt adevărate.
Presupun că îmi doresc să fi făcut povestea asta.

********************************************

Kathy spune că împărtășesc mai mult decât ar trebui.
Presupun că nu prea e un secret.
Totuși, o țin minte.

M-am dus la înmormântarea vecinilor noaptea.
Oamenii continuau să vină la mine, nu recunoscusem pe nimeni.
Am recunoscut fiica unui vechi prieten ca mama ei.

Nu am Alzheimer.
Întrebarea este, aș ști dacă aș fi făcut-o?
Doar nu-mi amintesc oamenii sau lucrurile, există o diferență?

Motivul real este că nu am stat niciodată ieri la o mare încrezare.
Mă ocup eu astăzi, nu ieri sau mâine.
Șterg ieri în fiecare seară când îmi închid ochii.

Iată chestia de a fi bătrân.
Încă uit că sunt veche.
Asta te va face intr-un colt foarte repede.

Nu sunt o persoană inteligentă sau amuzantă.
Nu-mi dau seama că am spus ceva amuzant sau inteligent până după ce am spus-o.
De obicei, este o surpriză pentru mine, pe măsură ce urmăresc reacțiile oamenilor.
În capul meu mă duc, Oh Da, înțeleg acum.

Spunând ceea ce gândiți în capul dvs. nefiltrate poate fi o surpriză.
Partea cu adevărat amuzantă este că, de obicei, ești doar sincer în următorul lucru pe care îl știi că oamenii sunt deștepți.
În adevăr, tocmai ați sprijinit-o fără să vă gândiți.

E ca și cum aș spune că nu pot controla cum mă percep ceilalți.
Ce ar fi nebun este să încerci.
Sunt în pace cu felul în care alții mă percep.

Nu mă uit în oglinzi și nici nu mă ascult, de ce mi-ar păsa.
Văd, totuși, reacțiile voastre, așa că sunt rapid să înțeleg că sa întâmplat ceva.
După trei conte, mă prind de obicei.

Deci, îmi pare rău sau vă mulțumesc, oricare ar fi cazul.
PS, vă rog să cumpărați ceva.
Acest lucru de scriere este plăcut.

*******************

Este ușor să fii cinstit după terminarea statutului de limitări.

*************************

Partajarea este o afacere foarte dificilă, întotdeauna am fost acuzat că am împărtășit multe.
Iată un exemplu.
Ieri după-amiază nu am putut să scutur sentimentul că aș putea pleca oricând aș fi dispus să renunț. Nu vreau să zic să mor, spun că conștiința mea a simțit că aș putea lăsa acest corp în urmă dacă aș fi ales.
Am mai făcut-o înainte de toate, este ca și cum ai fi scos dintr-un tun în spațiul cosmic.
Adică e distractiv, dar cam Freaky, așa că am venit imediat.
Nu sunt un tip cam nou și nu mă simțeam confortabil cu ceea ce mi-a spus mintea. Sincer, am vrut doar sentimentul să dispară.

Oh, nu, am spus toate astea cu voce tare?
Asta se întâmplă când lăsați pe unul dintre ceilalți să vorbească.  
Vezi ce vreau să spun, Tricky Huh.
Așa că "Hey Buddy, ce faci? Ce te gândești?"
Sunt întrebări cu adevărat bune de întrebat Willie Nillie?

Doar Mare nu prea mult, siguranța în primul rând .

Nepotul meu vrea viața mea. Vreau viața câinelui meu Proby.

Descoperirea adevărului este eliberatoare.
Retinerea adevarului te face vulnerabila.
Secretele sunt un cancer pe sufletul tău.
Totuși, viața este plină de secrete.

Nu poți trăi fără relații.
Deși întreținerea este stabilită cu capcane Booby.
Un pas greșit în acest lucru spinoasă vine la tine.
Când a devenit atât de complicată.

Ai crede că onestitatea te va proteja.
Câteva zile am scăpat de o conversație atentă.
Adevărul este că nu poți fi sincer cu oamenii.
Totala onestitate respinge oamenii.

Doar mi-am cerut scuze unui prieten pentru a spune ce-mi vine în minte.
Aș vrea să fie prima dată.
I-am spus că par să aibă un talent pentru a face pe oameni să nu vor să vorbească cu mine.
Doar o observație, cât de important contează.

Deci țineți gândurile aproape.
Până când acea persoană care te primește, fiul meu Joshua spune ceva.
N aproape că țipi ca răspuns, Da!
Răspunsul este aproape un strigăt de ușurare.

Apoi Iosua spune altceva n afară la jumătatea drumului, deși strigați, YEAH!
Gândindu-mă tot timpul, de ce nu par alții să o vadă.
Apoi Josh spune că oamenii îi spun că devine din ce în ce mai mult ca mine.
Era inevitabil, eu sunt tatăl meu, eu sunt Joshua. Danny sau Jake vor fi Iosua.

Deci, care este scopul?
Nu este nimeni, doar frustrare.
Oamenii spun că doresc adevărul sau un răspuns cinstit, dar ei chiar nu o fac.
Vor să audă orice versiune îi face să se simtă bine cu ei înșiși.

Problema este că de obicei știu ce vreau și ce cred.
Unde intru în probleme este când o împart.
Există reguli care nu știu cum să urmez?
Este scris acest lucru undeva?

Am întâlnit oameni care se tem de gândul de a spune ce vor.
N, dacă le apăsați, le deranjează, de parcă nu respect cum ar fi procesul.
Vad asta peste n si tot nu inteleg.
Sunt dispus să accept ceea ce vreau, pentru unii ceea ce doresc este un proces.

Oamenii spun că ajung rapid, că sunt nerăbdător.
Chestia e că știu ce vreau în timp ce alunecă.
Cu Pez, ce ma făcut diferit?
Foarte simplu. Am văzut ceva în care am acționat, în timp ce alții s-au gândit la actorie.

Sunt la fel de nedumerit astăzi la aproape 65 de ani când eram copil de 5 ani.
Eu nu sunt delirant, nu cred că este genial.
Pur și simplu pur și simplu.
Micsorul meu imaginar spune că trebuie să scriu lucrurile jos.

Este ca și cum i-am spus lui Josh, scrie-l drept, apoi face-l abstract.
Pentru că dacă spui că e drept, ofensează oameni.
Păstrați-l vag n oamenii pot interpreta sensul de a plăcea acolo.
Adevarul poate fi eliberator, dar poate fi si crud sau nedorit.

Asta cred că eu împing cu greu.
Pentru care îmi pare rău.
Dar știm că nu mă voi schimba.
Este ca și scorpionul în râu, este natura mea.

O să spun asta.
S-ar putea să știu ce cred eu din informațiile date.
Deși nu am nicio idee despre ce vor fi aceste informații.
Înțeles, nu am idee ce înseamnă viitorul.

Știu ce vreau, dar e în mâinile acestor relații complicate.
N După ce ai ghicit-o, nu vor să vorbească cu mine.
Un Feller ar putea obține un complex, dacă nu ar fi pentru ego.
Sunt OK, ești bine. Suntem bine?

De ce sunt oamenii hotărâți să vă atragă în lucrurile pe care le consideră interesante?
Refuz să-mi pierd timpul pentru toate eforturile inutile ale altora.
Computer n obsesia telefon mobil este cel mai rău, ce o grămadă de dăunător.
Participați la acest lucru sau mă alăturați la asta.
NU!
Atunci vinovatul, dar m-ar face fericit dacă ai fi făcut-o.
Nu contează pentru nimic că mi-ar face mizerabil și potențial suicidar?
Oamenii trebuie să audă cuvântul NU mai.
Voi spuneți că în zilele noastre oamenii nu reacționează așa cum ați omorât un catel.


Raman.
Nu este un indiciu nenorocit.
A ta.
Pez Outlaw.

Mulțumesc lui Dumnezeu, este timpul pentru terapie.
Smiley Face, astăzi avem Jello sau este Pudding?
Intelegi ce vreau sa spun?
Shrink-ul meu imaginar spune, are doar importanță dacă pretinzi că știi dacă e budincă sau Jello.

Titlul ar fi trebuit să fie Jello sau Pudding.
Ar trebui să-l schimb?
Îmi place viața mea, fac lucrurile așa cum îmi place.
Exemplu este versetul de 4 linii pe care îl folosesc aici, doar pentru că îmi place.

Am fost astăzi într-o adâncă scufundare.
Sperăm că era amuzant.

Dintre toate posturile pe care le-am scris în notele din azil, secretele de pește mari sunt preferate.
Pe de altă parte, uneori ștergeți mesajele, deoarece acestea au făcut să pară că vă pasă mai mult decât faceți de fapt.

**************************

Vreau să strâng asta, sper că e în regulă.

Un tip vechi cu păr alb și ochelari a scris o carte despre Încălzirea globală.
În cartea sa, el spune că încălzirea globală a fost realizată în 1972 ca o campanie de marketing a Industriei de Energie Nucleară.
Campania a fost apoi cooptată de lobby-ul eolian și solar.
Moriah spune: Ei bine, trebuie să fie adevărat pentru că, la urma urmei, are părul alb, ochelari și a publicat cartea.
Să nu mai vorbim că l-am văzut în știrile de seară.

doar o conversație amuzantă recentă.

De asemenea, am "auzit de știri" în această dimineață că s-ar putea să fiu 120 de ani.
Iubesc știrea, dar nu sunt sigur că îmi pot permite.
Poate că există un plan de plată foarte scăzut de 50 de ani.

Timp de calculator pentru noi bătrâni.
Nu au celulele creierului de rezervat.
Te rog, nu mă distrage.

Pentru primul fund inteligent care spune: "Vai, cred că o pierde".
Nu fi redundant.
Nu ai un trofeu care să spună ce e mai evident.

Toate chestiile astea mă amuză cu adevărat.
Cel mai bun umor este creat pe marginea nebuniei.
Uneori, un felinar tocmai cade direct.

Kathy mi-a cerut să mă liniștesc.
 
După Pez Outlaw, intenționez să mă retrag.



















Ghidul meu de preț este distractiv pentru începători, dar dacă doriți un adevărat Ghid de preț Pez, mergeți aici.

No comments:

Post a Comment