Tuesday, February 12, 2019

Rocks Float #pezoutlaw #hollywood #WhyIJoinedTwitter

Ce mod interesant și ciudat de a privi ceva. Cred că ați făcut clic pe această postare pentru o metaforă luminantă.
Desigur, există unul, dar nu astăzi, astăzi este vorba despre celelalte lucruri care mă dau bucurie.

Da roci flotate, pentru a clarifica în murdărie.
Ați observat vreodată cum pietrele par să funcționeze până acolo până la suprafață.
E un punct la asta.

În ultima săptămână lucram la un proiect destul de mare.
Mutarea unui hambar n creând o unitate de cerc.
Barn se afla într-un mormânt în mijlocul locului în care vroiam să pun un cerc.

Am pus o mare cantitate de pietre la intrările la hambar.
Ei bine, dacă i-aș fi lăsat acolo, ar fi trebuit să muncească.
Așa că le-am săpat pe toți și le-am folosit ca bază pentru unitate.

Proiectul merge bine, dar ar fi mai bine dacă aș avea bani.
Ceea ce nu aș da pentru 5 șase centimetri de gard 8ft, 6 din 12ft 4x4s n 6 foi de 3/4 OSB.
Asigurați-n să crească coeficientul forței de muncă.

Temp este de aproximativ 80 de ani, acum munca a fost brutală.
Cabinete, îndepărtarea gunoiului de grajd, obținerea fânului, apoi proiectele.
4 ore pentru a cosi, apoi împrăștiați buruienile, plus grădinile.

Ieri a fost ziua de îndepărtare a puilor, au luat 5 dintre ei, 3 au plecat.
Am spus că fac singur rahatul ăsta.
Ei bine, eu sunt tractorul Billy Dog.

În această dimineață m-am trezit, spre surprinderea mea, m-am simțit destul de bine.
Sa simțit ca un crapp timp de o săptămână.
Pur și simplu a ieșit afară.

Când eram copil, am jucat fotbal în a 9-a clasa a 10-a.
Antrenamentele au inceput in august.
Vorbim de exerciții fizice până când vă antrenați antrenamente.

Această primăvară a fost același tip de dur.
Acum 10 zile am crezut că mă întorc în formă după iarnă.
Iepure stupid.

Ultima săptămână a fost un nivel complet nou de obosit.
Împingeți până la linia hidratată.
Restrângeți-l să o faceți din nou a doua zi a zilei următoare.

Știu unde este linia.
Mușchii încep să crape de oboseală.
Trebuia să te oprești acum o jumătate de oră.

Hidrat, hidrat, hidrat.
Am bea 48 oz de apă în timpul verii în fiecare zi în timp ce lucrez.
De asemenea, beau 16 oz de lichid Electric Lights.

Luminile electrice sunt intenționate, deci nu există comentarii.
Voi trăi în lumea mea, trăim în a ta.
Căile mele mai distractive.

Apoi te trezești într-o dimineață n nu te simți rău.
De fapt, simt bine.
Îmi place munca, păstrează mintea ocupată.

Oricum, Rocks Float.

Tocmai mi-am dat seama.
Nu sunt investit într-un anumit post.
Eu, doar vorbesc.
Sunt foarte fericit să las cititorii să decidă ce-i place.

iată ce crezi tu.



#WhyIJoinedTwitter Pentru a obține Pez Outlaw Jurnal Publicat.



După Pez Outlaw, intenționez să mă retrag.


No comments:

Post a Comment