Sunday, February 10, 2019

El, Me n Psycho Lucy #pezoutlaw #hollywood

Psycho Lucy

Psycho Lucy este probabil una dintre cele mai subevaluate dozatoare Pez fabricate vreodată într-un termen foarte scurt. au fost făcute aproximativ 300 de exemplare, valoarea curentă fiind de 100-150 $

Psycho Lucy, unul dintre copiii lui Pez Outlaw.
Psycho Lucy a fost primul dintr-o linie lungă de dozatoare Pez Outlaw Pez. Mulțumim lui Dumnezeu că acest lucru nu a fost dublat de Pez USA.

Psycho Lucy este una dintre cele mai frumoase amintiri ale mele. Black Santa n Psycho Lucy au fost cele mai bune 2 lucruri care ies din anii mei Pez.

Distribuitorul Psycho Lucy Pez. Pictura albă pe față în loc de negru. L-am întrebat pe Marco dacă ar putea face un dozator de Lucy Pez cu ochi albi. Într-un fel, în traducere a ieșit o lucrare de față White Lucy Pez. Deci, el a creat dozatorul normal Lucy Pez, dar toate detaliile feței au făcut cu vopsea albă. Acest dozator Pez a fost gândit din cauza Lucy cu ochii albi. Marco a creat aproximativ 300 de dozatoare pentru mine.

I-am numit-o pe Psycho Lucy pentru că prima mea reacție când mi-a arătat acest dozator Pez era pentru mine. Arată Psycho.

Cele mai multe dintre ceea ce am făcut ca Pez Outlaw a fost egal de părți noroc și perseverență.
Cu toate acestea, cheia este că trebuie să apară sau că norocul te trece prin tine.
Ce accident minunat a fost.

*************************

Îmi place cu adevărat această imagine.
Hobo ALERT! Nu vă mai spălăm parbrizul, ci și fotografiile.
$ 1.00 per autoie vă rog.



Oare vreunul dintre voi îl va deruta pe Walt Disney ca fiind Mickey Mouse?
Același lucru este valabil și pentru Pez Outlaw și pentru mine.
Nu am fost Pez Outlaw acum vreo 20 de ani, pur și simplu povestesc povestea lui, așa cum a spus Walt povestea lui Mickey.
Spun asta mai ales ca o trapă de evacuare.

Vă cer să înțelegeți că atunci când devin flamboyant sau mă laud puțin pe Pez Outlaw, eu nu vorbesc în nici un caz despre mine, vorbesc despre el.
Kathy spune că va fi greu pentru oameni să înțeleagă acest lucru sau de ce vorbesc despre Pez Outlaw în cea de-a treia persoană.
De aceea scriu acest post.

Da, scriu despre Pez Outlaw în a treia persoană.
2 motive.
1. Îl văd pe Pez Outlaw ca pe un personaj care întruchipează acea parte a vieții mele.
2. Dacă mă pot despărți de el n pot (diagnosticat schizofrenic în 1969) atunci eu pot ca un outsider să-l poată promova / Pez Outlaw.

Pentru a vă spune adevărul, Pez Outlaw n sunt doi oameni foarte diferiți care sângerează unul în celălalt.
Eu, sunt un refugiu, nu o caracteristică extrovert în corpul meu.
Pez Outlaw este mai mare decât viața în sine. Îmi place foarte mult de el.
Pot vărsa toate lucrurile pe care nu aș putea să le fac în el.
Pez Outlaw este ca un surogat (filmul lui Bruce Willis) pot intra în lumea ta.

Acest lucru, totuși, creează destul de puține schisme între Pez Outlaw în mine.
Pez Outlaw crede că toate lucrurile pe care le scriu sunt posibile.
Eu, nu atât pentru că sunt sceptic.
Pez Outlaw crede că va fi un film sau că Pez Corp ar face, bineînțeles, colecția Pez Outlaw.
Pe de altă parte, eu însumi cred că ambele au o șansă de zăpadă în iad.
Adevărul este că l-am lăsat să fugă cu aceste fantezii, pentru că îl face fericit în ce rău există pentru a-l lăsa să creadă.
Cum ar fi, de ce ai spune unui bătrân de 5 ani că nu există Moș Crăciun.
Îl face fericit.

S-ar putea să nu cred în multe lucruri, dar cred în Pelaw Outlaw.


În acel moment, pe care îl las în afară, sunt Biff Rose n Copaci Thorn-apple.




După Pez Outlaw, intenționez să mă retrag.










Ghidul meu de preț este distractiv pentru începători, dar dacă doriți un adevărat Ghid de preț Pez, mergeți aici.

No comments:

Post a Comment