Tuesday, February 12, 2019

Marele Mystery pește #pezoutlaw #hollywood #WhyIJoinedTwitter





Fișierul cauzei 19

Acum 15 ani eram la Paris.
Nici o idee despre viitorul.

Umbrele cad.
Cum imi incadrez visele in aceasta realitate?

Nu spuneți oamenilor ceea ce știți este adevărat.
Purtați fața pe care oamenii se așteaptă să o vadă.  

Mă duc înapoi la 51% Sane.
Sunteți pregătiți pentru ce urmează?

Oasele din spațiul de accesare a crawlului?
Dacă nu e nebun, realitatea mă va ucide.

Rușinea timpului pierdută.
Ingerul meu a plecat.

Neglijat trecut, prezent nerecunoscut.
Fantasy ultimul refugiu.

Lacrimile unui copil pentru viitorul lui.
Este încă să vină?

Nu pot controla modul în care alții mă văd.
Adevărul sa dezvăluit.

Rușinea a dispărut.
Întunericul a pretins că este propriu.

Sunt un poet?
De ce nu.
*******************************

"Nu mergeți blând în acea noapte bună" de Dylan Thomas


Viața este doar versiunea convenită a nebuniei.  
Căutarea mea este conectarea ceea ce de obicei nu putem vedea.
Big Fish a fost un cadou, pentru care sunt foarte recunoscătoare.

Titlul vine mereu pe primul loc.
Cuvintele cad sub ea.
Universul în toate formele sale va vorbi dacă ascultați.

Nu mai am nici un folos pentru trecut, puțin pentru prezent.
Interesul meu este momentele dintre ele.
Momente de claritate, o scurtă conversație cu cel nevăzut.

Realitatea este obositoare, dar momentele de claritate sunt delicioase.
Locuiesc în fiecare zi în speranța acelor momente scurte.
Nu le primesc în fiecare zi sau chiar o dată pe săptămână, dar adesea destul încât să aștept pe fiecare.

De aceea sunt foarte recunoscător pentru Big Fish.
Titlul este cheia care deblochează ușa.
Înăuntru este ceea ce-mi hrănește sufletul.

Gândul abstract este ca și dansul între picăturile de ploaie și umede.
Picăturile de ploaie ale trecutului, prezentul și viitorul.
Ceea ce vreau pot fi găsite numai între picăturile de ploaie.



Cei mai mulți oameni în viață sunt ca un câine ce urmărește mașina greșită.
Câinii și cu mine tocmai am terminat să latrăm la nimic în special.
Tootsie a spus că ar fi distractiv.

Fiți în pace cu voi înșivă.
Mențineți un loc sigur în mintea dvs. ca refugiu.
Ridicați-i pe cei din jurul tău când poți.

Țineți-vă visul, viața fără ele este de neconceput.
Crede în tine însuți ca ceilalți să poată.
În fiecare zi este o nouă șansă să-ți faci visele realitate.

Mai presus de orice răbdare, este nevoie de timp.
Contribuția dvs. la inevitabilitatea de mâine este ceea ce contează.
În cele din urmă eforturile dvs. vor fi recompensate.

Succesul peste noapte necesită ani de muncă.
Alege această cale cunoscând anii viitori când numai tu crezi că obiectivul tău este posibil.
Cred că este cea mai grea parte.

Anii în care poți vedea că nimeni nu vrea să mai audă.
Acesta este momentul în care credința voastră este testată cu adevărat.



***************************


Sunt eu, nu tu.
Cei care pot face asta.
Cei care nu pot învăța.
Cei care au bani fac lucruri mari.
Cei care nu scriu despre lucruri mari.

Odată considerat a fi răspunsul.
Acum ar trebui să ne temem de prezența ei.
Distrugătorul Lumilor.
Nu mai am voie să vorbesc despre visele mele.
Este complicat.

Episodul de astăzi vă este adus de sponsorii noștri @ alpo
Am spus așa de bine Johnny?


Știți dacă, dacă vă uitați la stânga în timp ce conduceți, începeți să vă deplasați în stânga cu mașina. Același lucru mi sa întâmplat în interweb. Așa am ajuns pe această pagină. SINCER!

Neal tocmai a spus că tipul ăsta mă numește Larry.
Teal'c ia spus că este mai bine decât să fie numit Murry.
Personal prefer să fiu arbitrat ca fiind Hei Tu sau el.

20.000 de adepți pe Twitter.
Mulțumesc tuturor atât de mult.
Scopul este de a ridica vizibilitatea Pez Outlaw spre scopurile cărții și filmului.

Aș vrea să împărtășesc un gând.
Odată ce părăsiți acest Pământ, treceți Mii de ani.
Chiar crezi că acea credință pe care ai avut-o până la punctul lui Hater are atât de multă importanță cum crezi că odată nimeni nu te mai amintește?


stare de nervozitate. Pez Outlaw, sj glew
@ pezoutlaw

Champion, Rocks Float , 18.000 de vizualizări .


În conformitate cu ebay am 350.000 dolari în valoare de articole enumerate.
Da, te rog.

Notele din azil sunt în prezent la 650.000 de vizionări în general.
Dacă adăugați în Jurnalul Pez Outlaw și Cereal Box Price Guide, ajunge la 1.250.000.  
Pagina mea twitter a avut aproximativ 5 milioane de afișări.




*******************************

Ceva interesant a fost învârtit în capul meu în ultimele zile.
Nimic nu este vreodată cu adevărat nou, istoria se repetă.

Înapoi în anii 1970 a fost HBO că a primit toate filmele etc și vă puteți abona pentru a spune de 30 dolari.
Apoi au venit Showtime, Starz, Epix etc și pentru a vedea totul acum costa peste 100 $.
Apoi a venit NETFLIX, din nou ai totul pentru a spune 15 $.
Apoi a venit Hulu, Disney etc și ghici ce totul va costa acum peste 100 de dolari.

Clătiți și repetați.

S-ar putea să știți că am avut un succes și o notorietate cu dispozitivele Pez cu 20 de ani în urmă.
După moartea mea ca dealerul Pez, m-am mutat la cutii de cereale.
În ultimul timp, am observat că markerii acestui ciclu încep.
Movers & shakers sunt în jurul valorii de produse în speranța de a prinde totul înainte de ziua cea mare.
Diferența este că am văzut acest film, am așteptat 20 de ani pentru cereale zi mare și pot să aștept încă un an sau doi.

"Spune" sunt oamenii care mă disprețuiesc să mă contacteze și să cumpăr produse în cantități. Nici unul dintre noi nu spune nimic, le oferă doar să cumpere și eu vinde fără nici un cuvânt.

Cereal Box Ghid de preț de pez outlaw aka sj glew.



*******************************

Îmi place foarte mult Mystery Big Fish.
În încercările mele de a crea abstracție cu cuvinte, până acum este cel mai bine.
Sper că ești de acord.

Big Fish este acum la peste 10.000 de vizualizări n în partea de sus a A-List-ului meu.  
Când îți place ceva, se simte foarte bine să vezi aprobarea.

? unele perspective ar putea lumina.
Am tăiat aproximativ 300 din cele 520 de postări pe care le-am scris.
Era folosit pentru a fi tăiat un post dacă a obținut doar 250 de vizualizări, adică 4 luni.
Acum postările cu 500+ vizionări se taie, vreau doar cele mai bune note din azil.
Foarte curând, barul va fi orice post cu mai puțin de 1000 de vizualizări va fi tăiat din NFTA.
Numărul de vizionări sunt ca ratingurile de la Asylum, la fel ca și ratingurile TV scăzute.

Notele de la Azil sunt sub vârsta de 2 ani.
Obișnuia să ia 6 luni la un an pentru ca un post să atingă 1.000 de vizionări.
Doar alte 2 posturi au avut acest tip de succes din cele 500 de posturi pe care le-am scris în 194 care au supraviețuit pe NFTA.
Asta a spus că peste o duzină de posturi sunt acum la peste 4.000 de vizualizări ea.
1 post este la peste 7000 de vizionări, 2020 ☑️ PEZ OUTLAW FOR PRESIDENT #pezoutlaw #holly ...

Din toate lucrurile pe care le-am făcut în viața mea, aș găsi cea mai mare mulțumire în notele din azil care sunt publicate.
NFTA este creația n Îmi place cel mai mult.

În următoarele 2 luni, notele de la Azil vor ajunge la o piatră de hotar foarte mare.
Din păcate, difuzarea poate să nu fie ceva de care ar trebui să împărtășesc.

*****************************

Din câte știu, Congresul și nici Președintele vor promova o lege care va da succes Pez Outlaw.

Deci, iartă-mă, simt că dacă viața mea se va schimba, trebuie să o fac.
Diverse administrații vin în ei, destinul meu este de la mine.
Deci Vacanțe etc, continu să lucrez.

Alte norocuri ale oamenilor nu sunt ale mele.
Eu aleg să nu trăiesc acolo succes sau eșec.
Pentru a face acest lucru mi-ar difuza eforturile.

Felicitări de noroc, dar sincer nu-mi va schimba viața.
Doar eforturile mele pot fi ale mele sau pot schimba viața mea.
Asta a spus că vom continua, am obiective zilnice care trebuie să fie îndeplinite.

************************************************** *


Astăzi, starea mea ca Boots mea are mult noroi pe ea.
Ați observat vreodată cum starea dvs. de spirit reflectă vremea?

Ieri, unul dintre galași a avut o zi foarte bună cu calul ei.
Se plimba pe nor 9 n nu dorea ca ziua să se sfârșească.

Totul este perspectiva nu este.
Am încurcat în jur de 4 inci de noroi timp de 4 zile acum, așa că perspectiva mea este diferită.

Este tot unde stai.
Nisip tare în nisip închis sau în stilouri ca mine în cai.

Dintre toate posturile pe care le-am scris în notele din azil, secretele de pește mari sunt preferate.

Subiectul total.
Recent am fost conștient de un câine albastru care are nevoie de o casă.
Nu puteam, am nevoie de un câine mare roșu.
La fel cum a spus Maggie Thatcher, o să fiu Wobbly.
Câinii mari roșii (Bull Mastiff's) sunt ghidurile mele spirituale.
Da, cred în acele lucruri cu toată inima mea.
A trecut mult.

Doar mi-am dat seama, poate că e numele ei.
Maggie.

Atunci când cereți să fiți prieten sau să urmați-mă, asigurați-vă că este ceea ce doriți cu adevărat, pentru că sunt neîncetat în căutarea obiectivelor mele.



După Pez Outlaw, intenționez să mă retrag.











Ghidul meu de preț este distractiv pentru începători, dar dacă doriți un adevărat Ghid de preț Pez, mergeți aici.



No comments:

Post a Comment