Monday, February 11, 2019

Romania - 2020 ☑ PEZ OUTLAW FOR PRESIDENT #pezoutlaw #hollywood

EFECTUAȚI EXTERIORUL PEZ
 100% PEZ OUTLAW 100%

Votarea lui Pez Outlaw pentru președinte este un vot pentru Utopia, renașterea lui Atlantis. Fiecare vis a visat americanii.

De ce votați în jumătate de măsuri Pez Outlaw ar fi cel mai mare președinte al SUA în istoria Americii.
 
Mi-am dat seama că mâine de prânz Pez Outlaw pe Facebook este de fapt o programare destul de bună pentru toate lucrurile care se întâmplă la televizor mâine.
Are asta ceva de-a face cu fuga lui Pez Outlaw pentru președinte? POATE!

Hey Jim Blaine face campanii Legile / regulamentele intră în joc cu facebook livesteam?
Tocmai am auzit ieri că nu ar trebui să anunți că te afli la funcția de președinte până la jumătatea lunii. Mi-e rușine să recunosc că am început campania mea prezidențială din 2020 cu 2 săptămâni înainte de alegerile din 2016. OOPS!

Dacă mă alegeți pe mine Președintele Statelor Unite,
Toată lumea primește un catelus.

Ai putea face mai rău?

VOTE Pez Outlaw pentru președinte

Este pentru copii.

O voce pentru sclavia lui Pez pentru președinte este o votare pentru libertate.

Cine mai bine să lupte pentru cei săraci decât o persoană săracă. Pez Outlaw Pentru Președinte Pentru că îți trăiesc durerea.

Voi cheltui banii ZERO în fuga mea prezidențială, este doar o scriere în campanie.

Știu că te gândești, că băieții ăștia trebuie să beau.
Nu sunt, chiar vreau să vă scrieți în Votați pentru președinte.
Pez Outlaw 2020.

Ați putea fi întrebat, ce parte este Pez Outlaw Running pentru Președintele Under.
Eu alerg pentru Președinte sub Partidul Outlaw.
Pez Outlaw 2020

Adevărul de lungă durată, mă bântuie la lacrimi.
Te rog minte, e mai interesant.
Pez Outlaw 2020

Trebuie să recunoașteți că "Pez Outlaw 2020" are un inel răcoros într-adevăr.
Pez Outlaw 2020, are o bataie buna, cred ca pot dansa la ea.

Președintele Pez Outlaw, ce ar fi un moment de rahat.

Arătați-vă dezgustul cu orice Politic, care vă trimite pe perete, oferindu-vă votul în scris pentru a vă ieși din președinte în 2020. Aș fi sigur că îl apreciem.

Felul în care îmi dau seama că asta e, dacă îți pierzi votul asupra unei persoane care nu va câștiga, fă-o să mă votezi.
Întotdeauna am vrut să fiu congresman sau senator al SUA, dar mă voi ocupa de președinte.
Vă cer serios să scrieți în Pez Outlaw ca vot pentru Președinte în 2020.
Cum ai putea face mai rău?

Mă gândesc dacă pot obține votul CRAZY că sunt un pantof pentru președinte în 2020.





Încerc să vă mulțumesc să scrieți în vot pentru Pez Outlaw pentru președinte ca publicitate pentru a obține o carte publicată.



Este pentru copii

PEZ OUTLAW PENTRU PREȘEDINTELE
Este pentru copii, cățeluși și pisoi .








SCRIE ÎN VOTĂ, PEZ OUTLAW PENTRU PREȘEDINTE în 2020
Sunt un credincios puternic în nepotism, voi ocupa cât mai multe poziții cu membrii familiei.
 

calibrul celor pe care i-am numit.



Dacă sunt ales președinte, cred că este corect să vă dau o idee despre calibrul numiților mei.







Toate "COOL KIDs" scriu în Pez Outlaw pentru Președinte.
De ce ar trebui ca Mickey Mouse n Bozo să se distreze.
Fiți unic și original, Scrieți în Pez Outlaw pentru Președinte în 2020.


Fiecare om mort, care ar trebui să iasă afară






SCRIE ÎN VOT, PEZ OUTLAW PENTRU PREȘEDINTELE

Calificări prezidențiale
Îmi iau un rahat pentru un trai.



Fiecare an electoral prezidențial o mulțime de americani decid să nu voteze pentru nici unul dintre candidații la președinție pe buletinul de vot. Acești alegători aleg în schimb să scrie într-un nume de acolo pentru Președinte ca un gest de sfidare în ceea ce privește ceea ce este oferit. Aceste scrise în voturi sunt un drept în procesul nostru electoral, dar, din păcate, conta foarte puțin în cele din urmă. Speranța mea este că dacă veți scrie într-un candidat pentru președinte că veți face protestul dvs. în numele lui Pez Outlaw. Dacă pot obține destui oameni care scriu într-un candidat de președinte pentru a scrie în Pez Outlaw un bun secund va veni din actul tău de protest. Votul dvs. ar putea avea, de asemenea, efectul secundar de a-mi obține o înțelegere de carte.

Votul tău de vot nu te va câștiga nimic, deci de ce să nu-l lași să facă ceva bine pentru altcineva. PE MINE! Pentru a rezolva o preocupare pe care o aveți cu privire la cât de bun este scriitorul de fapt. Pentru această carte încerc să fiu publicată cu ajutorul dvs. scris în Pez Outlaw pentru Președinte. Sunt deja în contracte cu scriitorul fantoma Jeff Maysh care a scris povestea Playboy din aprilie 2015 The Pez Outlaw - http://www.playboy.com/articles/pez-outlaw care a câștigat 2 premii de scris. vezi - Pez Outlaw câștigă 2 premii #pezoutlaw #hollywood

Așa că vă cer să votez pe Pez Outlaw ca pe o scrisoare pentru președinte. Știți că o veți face oricum, tot ce vă cer este să lăsați ca actul de protest să aibă un bun secund, făcându-vă să scrieți în vot pentru ca președintele să fie Pez Outlaw.

Îmi place acest sacou drept.



Pentru că în capul meu sunt atât de multe voci / personalități, campania mea este complet personalistă.
Pez Outlaw pentru Președinte.









Am de gând să fac o campanie serioasă atunci când am timp


Am de gând să campați sorta greu când am timp #pezoutlaw #hollywood: VOTE, PEZ OUTLAW PENTRU PREȘEDINTELE pe 8 noiembrie 2020



Vreau să reciclez scrisul tău în semn de protest pentru președinte în ceva nou, o carte Pez Outlaw. Votați Pez Outlaw pentru Președinte.



Filosofia mea despre viață este asta. Niciodată nu renunți, niciodată nu renunți niciodată la încercare. Încearcă totul indiferent de cât de prost ar putea crede că ai încercat. Ce faci este ceea ce te separă de cei care doresc doar lucrurile. Am petrecut acum aproape 2 decenii pe acest proiect, care este dedicarea unei împliniri a viselor pe care o dorește.




Am bani zero, dar chiar și pentru mine nu este o scuză. Ca întotdeauna trucul este să găsești o portiță care să o exploateze. Eu am povestea mea atât de mult pentru mine de data asta, încât portița este marele egalizator al internetului. Cu internetul pot fără bani să-mi urmăresc visul de o carte Pez Outlaw. Dacă scrieți în Pez Outlaw pentru președinte în acest an, visul meu de o carte ar putea deveni realitate.

La prima vedere, accept cat de nebuneasca aceasta idee pare, dar daca oamenii care scriu intr-un vot pentru presedinte aleg Pez Outlaw, va functiona.
Bătrânul ăsta, e atât de nebun, poate că ar funcționa.
VOTĂ, IEȘIRE PEZ PENTRU PREȘEDINTELE

Pez Outlaw Pentru Președinte, raliu de campanie recent.

Donald trump ar putea primi 10 000 la 15 000 de oameni la un miting, dar uite cât de mulți oameni avem într-o cabină de telefon.

Da, am avut un raliu de campanie într-o cabină telefonică, a fost singurul loc pe care l-am putea obține, dar l-am împachetat.




Cabinet Reuniunea administrației mele

Îi promit ca președinte să nu facă absolut nimic decât să ia excursii inutile pe Airforce 1 n play Golf.



Din camera mare a creierului






VOTE, PEZ OUTLAW PENTRU PRESIDENT are până acum 8000 de vizionări.

În realitatea mea, numai numerele mele sunt relevante.












Căut fără rușine aprobarea de validare, de aici rezultă următoarele.

Google+ Followers, vă rugăm să dați VOT, PEZ OUTLAW FOR PRESIDENT postați un feedback pozitiv G + 1.


În cadrul nebuniei, găsiți bine
Din haos, găsiți scop
Soluțiile se găsesc în cele mai puțin probabile locuri
Pentru a găsi răspunsuri, trebuie să aveți ochi care să poată vedea
Credința în credința în tine, te va purta

Această lume nebună de mărturisire pe care am creat-o este locul unde găsesc refugiu din realitățile dureroase și dureroase ale vieții. Visele mele sunt ceea ce ma sustine. Toate schemele mele nebune îmi dau speranță.

Acum, cu spectacolul

Campaniile pentru Mickey Mouse, Evan McMullin, Gary Johnson și Jill Stein Votează.

VOTE, PEZ OUTLAW PENTRU PREȘEDINTELE pe 8 noiembrie
De ce nu, aș putea fi mai rău?


America are o lungă istorie mândră de oameni nebuni care candidează pentru Președinte.
Randul meu.

"În calitate de președinte, eu Pez Outlaw nu se poate face mai rău."
Pez Outlaw pentru semnul președintelui curții.
Pez Outlaw pentru președinte, mai bun decât Mickey Mouse.

Este o cursă până la capăt pentru Președinte, Votați Pez Outlaw pentru Președinte pentru că eu sunt.
Deci, dacă căutați partea inferioară a butoiului pentru președinte, nu mai căutați, Pez Outlaw.
Într-un an de alegeri proaste pentru președinte, de ce nu faceți cea mai proastă alegere, Pez Outlaw.


Esti mai bine decat ai fost acum 8 ani?
Lucrurile s-ar putea să fie mai grave, să-l votăm pe Pez Outlaw pentru președinte.

O votare pentru Pez Outlaw este un vot pentru schimbarea ummmmmm yup.

Dacă sunt aleși, îmi promit un camion Ford 1957 în fiecare garaj.
Mă vei mulțumi mai târziu, după puls.

Pez Outlaw pentru sloganul Campaniei Președintelui.
Cel mai bun prieten al meu are un stick preferat.
Deși becul preferat se schimbă la fiecare câteva zile, se uzează.

Știu că o mulțime de oameni sunt teribil de conflicte în acest an. N o să scrie într-un nume nebun în semn de protest.
Sunt aici pentru a cere acest vot.
Scrierea în orice alt nume este doar o pierdere rușinoasă.
Asigurați-vă că scrieți în vot PEZ OUTLAW pentru președinte, pentru că aș putea obține o carte din afacere.
Din perspectiva mea, atunci votul nu ar fi fost irosit.

Gândiți-vă la scrierea voastră în votul PEZ OUTLAW pentru președinte, deoarece mulțimea a finanțat un contract de cărți pentru mine.

În fiecare an electoral prezidențial, un număr semnificativ de persoane votează pentru Mickey Mouse.
Îți cer votul Mickey Mouse.
Să-l facem pe Pez Outlaw de data asta.

Știu că o mulțime de oameni sunt rușine să spună cine votează acum.
Spuneți PEZ OUTLAW pentru președinte cu mândrie.

În cazul în care președinte ales în mod eronat, îmi promit să servească doar 90 de zile, suficient de lungi pentru a obține un pachet de pensionare excelent.

În calitate de președinte, vă promit că toate discursurile mele vor fi inutile în legătură cu nimic.
În calitate de președinte, multe dintre discursurile mele ar fi pur și simplu "tip" atunci, a plecat.

În calitate de președinte, voi închiria fiecare cameră din Casa Albă ca un mic dejun pentru a strânge bani pentru a plăti datoria națională.

În calitate de președinte, aș transforma peluza din fața Casei Albe într-o pășune de cai pentru bătrânul său Buds.


În calitate de președinte, toate motocicletele mi-ar include pe tractorul meu care se mișcă într-un ritm de melci.

În calitate de președinte, pe lângă faptul că nu fac nimic, promit și că nu suport nimic.

Îți promit ca președinte că ar fi să nu fiu chiar acolo.


Dar așteptați mai mult, acționați acum ..........


Iată cartea Pez Outlaw Jurnal
Este gratuit online pentru a citi, chiar acum.




După Pez Outlaw, intenționez să mă retrag.










Ghidul meu de preț este distractiv pentru începători, dar dacă doriți un adevărat Ghid de preț Pez, mergeți aici.

No comments:

Post a Comment