Friday, February 8, 2019

Guilt Trip, 19,95 dolari. #hollywood #pezoutlaw

Care este numărul magic, 19,95 dolari.
Cum comparați fericirea și pacea minții cu o sumă atât de mică de bani?
Trimite-mi 19,95 $ și îți garantez că voi fi mai fericit.
Studiile arată că vă puteți permite acest lucru.
În caz contrar, de ce ar fi vrut aproape toată lumea să ne ceară bani să ridice suma exactă?

Ați observat cât de bogați ne-au cerut 19,95 dolari pe lună, noua sumă de bani pe care să-i cerem oamenilor săraci?

Cine a fost exact faptul că poporul sărac a decis să tragă pârghia cu 19,95 dolari pe lună.

2 probleme aici.
Sunt oameni bogați care se simt vinovați de cât de mult au încercat să cumpere pacea minții.

Al doilea. Oamenii săraci nu au cu adevărat 19,95 de dolari pentru a economisi în fiecare lună. Pentru noi asta este o plată.

Un lucru nebun este că mă pot gândi la 3 reclame diferite, unde purtătorii de cuvânt bogați cer o sumă de 19,95 USD pe lună din capul meu. Toate cauzele bune. Problema este că nu avem 19,95 USD pe lună pentru a ne pierde. TU FACI.

De asemenea, celebrități.
Nu mai încurajați bătrânii să renunțe la casele ipotecare. Nu rece.

Ambele lucruri chiar mă mănâncă.

Sfatul meu.
Celebrități, încetați să încercați să vă măriți bogăția de pe spatele unor oameni bătrâni săraci.
Ai probleme despre averea ta, dă-ți banii. Nu ne mai fi vinovat.
Avem nevoie de puținul pe care trebuie să-l păstrăm pentru a ne putea apela la casele noastre.
19.95 dolari pe lună sunt bani reali pentru noi.

Nu am fost eu. Verificarea ortografică făcută vinovată, care fără îndoială nu este nici măcar un cuvânt. matlasare.


Nu cer 19.95 sau chiar 14.95 dolari
NU, astăzi și astăzi numai următoarele 100 de ordine
A ta pentru prețul redus de 12,41 $, dar așteptați, care include transportul prin poștă electronică cu prioritate gratuită.



Pez Outlaw Memorabilia

Semnătura Pez Outlaw pe

Pez Ananas Bancă


Aceasta este pentru o bancă de vinuri Anzile Pez. Veți primi un vinil de înaltă de 12 inch produs de M & J Variety. Banca este făcută să semene cu un distribuitor clasic Pez. Mulțumesc









Mergeți la paypal.me/pezoutlaw și introduceți suma. Deoarece este PayPal, este ușor și sigur. Nu aveți un cont PayPal? Fără griji. Noțiuni de bază unul este rapid și gratuit.
paypal.me




După Pez Outlaw, intenționez să mă retrag.




No comments:

Post a Comment